.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف شدن گلوگاه از فهرست مناطق محروم با وجود تداوم محرومیت‌ها
فرماندار گلوگاه گفت: محروم بودن شهرستان بر همه آشکار است اما در فهرست مناطق محروم قرار نداریم و بسیاری از روستاهای دوردست گلوگاه از دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری حذف کرده‌اند.

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا تباکی ظهر امروز در شورای اداری امروز با حضور استاندار مازندران تشکیل شد، اظهار کرد: گلوگاه دارای ظرفیت‌های بزرگ گردشگری از جمله جنگل، دریا و تالاب است.

وی افزود: این شهرستان دارای 40 هزار نفر جمعیت است که در دوران جنگ تحمیلی گردان امام حسین (ع) را تشکیل و پشتیبانی کرده است و بیش از 80 درصد دکل‌بندان کشور گلوگاهی هستند.

فرماندار گلوگاه بیان کرد: یک شهرک صنعتی در این شهرستان مشغول به فعالیت است که تعدادی از واحدهای تولیدی با ظرفیت پایین جذب نیروی انسانی احداث شده است، این کارخانه باید حمایت شوند تا طرفیت جدب را بالا ببرند.

وی در مورد ساخت‌وساز غیرقانونی گفت: همه موارد از جمله جلوگیری از ساخت‌وساز غیرقانونی که در کل کشور مورد تاکید است در گلوگاه هم پیگیری می‌شود، امروز می‌توانیم مدعی شویم که ساخت‌وسازهای غیرمجاز در گلوگاه به صفر رسیده است.

فرماندار گلوگاه در مورد سامان‌دهی زباله، تصریح کرد: سامان‌دهی و تفکیک زباله از مبدا را آغاز کردیم و تاکنون 6 جلسه در این زمینه داشتیم و جدول زمان‌بندی را هم در شهر و هم روستا آماده کردیم.

این مسؤول یادآور شد: بیشترین نرخ بیکاری را در استان داریم و از نظر شاخص هزینه خانوار فقر فقیرترین شهرستان استان هستیم، میانگین مالکیت زمین سهم 4هزار متر مربع است.

تباکی افزود: محروم بودن شهرستان بر همه آشکار است اما در فهرست مناطق محروم قرار نداریم و بسیاری از روستاهای دوردست گلوگاه از دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری حذف کرده‌اند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.